2 weken indonesia

9 januari 2011 - Tuban, Indonesië

hallo allemaal,

we zitten weer in indonesia, we zijn gestart in jakarta, veel gedaan heel veel gedaan, familie bezocht, vrienden bezocht, nieuwjaar daar meegemaakt, kortom erg intensief geleefd en beleefd, na een week was het mooi geweest en zijn we naar Bali vertrokken, daar aangekomen regende het zo ongelooflijk hard, maar het was gewoon 30 graden, nu zitten we hier een week en voelen ons weer helemaal thuis.

Vandaag kregen we een telefoontje van een vriendin die ons uitnodigde voor de bruiloft van haar broer volgende week, een echte orginele Balineese bruiloft, we kijken er al naar uit.

1. mirjam:
    9 januari 2011
    Hallo Twalby, wat hebben jullie het weer heerlijk daar!!Fijn om te lezen. Voor ons is de vakantie voorbij!We genieten hier met jullie mee xxx Mirjam& Bert
  2. Jopie:
    10 januari 2011
    Klinkt jaloersmakend...heerlijk!
    weekendje manchester was heel relax...wedstrijd sfeer amazing...geweldig om mee te maken!!
    Enjoyy..

X
  3. jacqueline:
    14 januari 2011
    Hallo lieve luitjes, Jullie hebben het weer heerlijk daar. Wij kennen Bali natuurlijk ook wel een beetje. Ze hebben daar Balinese Rose en die is goed te drinken. Weer eens wat anders dan Bintang. In Spanje was het supermooi weer. We hebben weer lichttherapie gehad in deze donkere winter. Heerlijk. We blijven jullie volgen. Selamat. Kus, Jacqueline
  4. Julia en Dirk:
    15 januari 2011
    heerlijk zo genieten volg jullie weer via deze site ,veel plezier en een mooie voorspoedige reis xxxx juul
  5. corrie:
    16 januari 2011
    hoihoi,
    geniet er lekker van.................
  6. jacqueline:
    17 januari 2011
    lieve luitjes, het feestje bij Peter en Hedwig was héél gezellig. Jammer dat jullie er niet waren. Leuk de neven en nichten nu eens onder vrolijke omstandigheden te ontmoeten. We hebben voor de zoveelste keer een reünie afgesproken......Misschien komt het er echt nog eens van. Geniet ze!!!