Bali Bali

16 januari 2011 - Tuban, Indonesië

Hallo,

Bijna 4 dagen geen internet dat is afkicken, maar tevens ook Indonesia, slecht verzorgd door ons hotel dit jaar , dus we hebben het zelf maar in de hand genomen, we hebben een Dongel aangeschaft die tot op heden prima werkt.

We wandelen nog steeds veel,lekker langs het strand en gisteren was het windkracht 6-7 langs de kust, maar zo lekker warm, alleen de Balinezen lopen dan met mutsen op, hahahaha 28-30 graden,echt leuk om te zien. Van de week een map gekocht van Den Pasar, ook zo leuk ze hadden er geen meer alleen een demonstratie model, dacht je nu dat ze er wat van af deden, nou nee he, ach heb ik maar 2 euro 10 neer gelegd en heel teleurgesteld gekeken,,, hahahahah nee hoor niet echt, we lachen erom.

Verder zijn we nu de buren van Henk Wullems, voormalig coach van o.a AZ,Den Haag, Willem II , Vitesse en het Indonesisch nationaal elftal, ook diverse clubs in Indonesia gehad waar hij met verschillende kampioen geworden is, helaas heeft hij een hersen bloeding gehad en is veel vergeten, maar hij is zo ie zo in Indonesia een held. Toeval wil dat hij in Nederland nog buurman was van mijn zus, maar dat weet hij helaas niet meer.

Nou de groetjes dari Twalby di Bali

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. mary en henk:
    17 januari 2011
    hehehe leuk weer om zo te lezen via reislogger.en ja hier waait het ook hard maar dan een paar graden minder warm.
    we missen jullie gr mary en henk