BBQ

18 maart 2012 - Tuban, Indonesië

Gisterenavond zijn we gaan BBqen met vrienden en vriendinnen, meer vriendinnen dan vrienden, want een homo word ik nooit, behalve na een wijntje hahahahahahahah of twintig.... maar alle gekheid op een stokje, broet opper vraagt zich af of er nog mannen zijn hier,, antwoord, ja die zijn er, maar inderdaad weinig bij mij in de buurt, ik weet ook niet hoe het komt,,

Maar nu weer serieus, wat ik vorige keer nog niet verteld had is dat we wel gestoord worden van de politie hier, die zijn echt een razia aant houden wat betreft buitenlanders op de brommer. Dat lijkt wel een nieuw spelletje, maar ik voel het toch als racisme als ze alleen maar witte aanhouden om te kijken of iets niet klopt en ze vervolgens dus proberen op te lichten, want andere woorden zijn er niet voor. Een voorbeeld dan stop ik met klagen want we hebben het heerlijk, een kennis van ons rijd door rood, boete zou je zeggen, door rood rijden kost hier 50000 indonesische rupiahs, 4 euro, maar dat doet er eigenlijk niet toe. Hij wordt aangehouden en ze vragen  500000 IDR, die had hij niet bij zich en vervolgens vragen ze, laat  maar zien hoeveel je bij je hebt en ze pakken uit zijn portemonnee 360000 IDR. Hij heeft het niet eens zelf gegeven ze haalde het eruit. Zoals je begrijpt werd er geen bekeuring uitgeschreven, als je ergens een brommer met een motoragent ziet staan is het 99 van de 100 keer een buitenlander, die brommerrijder ( slimmerik broer.)

Maar gisteren dus heerlijk ge BBQed met vrienden, later op de avond begon het te stormen, enorme regenbuien en heeeeeel harde wind, zijn we wel gewend in Nederland, maar nu gingen toch weer de bomen om en er waaide zelfs auto's om. Zet er nog wat foto's bij van de BBQ,

salam dari twalby dari bali, zometeen gaan we lekker ado-ajax kijken....... ajaxxxxxxxxxxxxxx

1. Ellen Broeren:
    18 maart 2012
    Fijn dat jullie zo genieten en ondertussen ook AJAX niet vergeten. Kampioenen!
  2. wilna:
    18 maart 2012
    Toinie en Albi

Of je nu in Nederland of daar bent, overal is wat dus.........., geniet nog even van alle gezelligheid. Tot in Nederland

Kus van ons beiden.
  3. corrie:
    20 maart 2012
    hallo, lieverds,

misschien zijn het nepagenten, volgende keer vragen naar hun legitimatiebewijs.haha. Moet niet gekker worden, daar. En nog veel plezier, Corriexxxx