wat er allemaal nog meer gebeurt is.

16 maart 2012 - Tuban, Indonesië

hallo,

Sorry voor het niet schrijven, maar we zijn allebei ziek geweest, we hebben ook niet veel meer ondernomen, nog wel wat tourtjes gemaakt en foto's en film, maar tenminste ik was te ziek om iets uit te voeren.

Eerst had alby koorts, tot wel weer 40 graden, daar is ze een week zoet meegeweest en uiteraard zijn we ook niet gaan fitnissen, maar daarna werd ik ziek, had het niet echt in de gaten, ging smorgens nog naar de gym en sauna maar kwam ervandaan en voelde me niet lekker, ik tempen en 38,7 koorts. Ben een paar dagen in bed gebleven veel gedronken en op een gegeven moment ben ik toch me weer lekker gaan scheren en douchen en naar de markt om tomaten te kopen, op de markt kreeg ik het benauwd maar schonk er geen aandacht aan want ik dacht dat het daar zo warm was.  Weer terug in het hotel gingen we samen naar de eetzaal, en na een paar happen zei ik tegen Alby ik voel me niet goed, vervolgens werd ik wakker en zat op de grond helemaal drijfnat en ik vroeg nog waarom zit ik op de grond, was totaal van de wereld, flauwgevallen, bewusteloos, ik weet het niet, toen hebben ze me naar mijn kamer gebracht en vervolgens ben ik weer een week in bed gebleven. Veel drinken, paracetamolletjes, grogs en wat niet meer. Naast ons zat iemand en die had suiker, hebben wij ook maar die gaat in de thee of koffie, maar hij was dus suikerziek, en hij had zo'n prikding bij zich en heeft mijn bloedsuiker gemeten, want ik denk dat die veel te laag was, als we terug zijn laat ik alles toch maar even na kijken, want ik ben er wel nuchter onder maar ben ook behoorlijk geschrokken, ben nooit ziek maar als ik koorts krijg dan lijkt het bij mij dubbel zo hard te gaan. Inmiddels zijn we weer lekker aant het sporten en zijn we nog op tour geweest, van de week zijn we bij een crematie geweest op het strand, die Balinezen maken er echt iets moois van. Er is een film bij maar mijn schatje heeft vergeten uit te zetten, zodat er ook wat bengelende beeld bij zijn, en veel foto's vanaf het laatste bericht.

Het weer in Bali is wisselvallig maar de temperatuur is altijd zalig, gisteren hadden we een Tyfoon waarschuwing, wel heel harde wind maar de tyfoon hebben we niet gehad gelukkig. Het water komt af en toe zo onwijshoog dat het wel het strand van Zandvoort lijkt na een Noorderstorm. Nou geniet van de foto's en film en tot de volgende keer.

Salam dari Bali dari Twalby

1. corrie:
    16 maart 2012
    Hoi,
    Ik heb jullie verslag gelezen en ben blij dat jullie zijn opgeknapt. Ik wens jullie nog paar mooie weken toe.

groetjes uit breda, doeiiiiiiiiii en kusjes
  2. Cees Bartels:
    16 maart 2012
    Wij hebben weer genoten van jullie mooie foto's en het verslag van de ziekteverschijnselen. Jammer dat dit soort dingen ook soms voorkomen, maar sterke lijven zoals die van jullie lossen het gelukkig allemaal weer op. Maar leuk is het allerminst. Nog een paar mooie weken toegewenst en tot begin April. En niet meer ziek worden! Groetjes vanuit De Kwakel, An en Cees.
  3. mirjam:
    17 maart 2012
    Mooie beelden. Het lijkt me geen pretje om zo ziek te worden/zijn en zeker als je niet precies weet wat er aan de hand is. Houd je gezondheid maar goed in de gaten.Geniet nog maar daar. Hier is het voorjaar heel voorzichtig begonnen maar we krijgen nog wel nachtvorstjes.Groetjes van de Dierkes
  4. Sjieltje & ik:
    18 maart 2012
    Zijn er op Bali geen mannen meer? Of durven die niet met Broes op de foto? Nog effe genieten dus en veel plezier.
    Sjieltje & ik
  5. jacqueline:
    23 maart 2012
    Een reactie van mij ook al lang geleden. Wij zijn net terug van 2 weekjes Spanje. Prachtig weer gehad en nu regent het daar. Dus gauw naar de Hollandse zon. Dacht trouwens dat jullie allang thuis zouden zijn. Gelukkig zijn jullie weer beter en ik zou idd in Nederland alles maar een na laten kijken. Heel veel liefs dari Jacqueline (en Gerard)