Laatste week

26 maart 2012 - Tuban, Indonesië

Hallo trouwe volgers,

De laatste week is aangebroken, we hebben onwijs veel regen gehad, af en toe liep de vijver op ons park totaal over, maar we zitten toch nog steeds met de korte broek buiten, ook vandaag lekker gezwommen en naar het strand geweest met Tyo. Prachtige zonsondergang en een heerlijke zwoele avond. Afgelopen vrijdag was het Nyepi, zeg maar het Balinees nieuwjaar, en zaterdag is het dan normaal een grote happening op het strand met allemaal kraampjes , normaal een prachtige bezigheid, maar deze keer is het totaal in het water gevallen, wel zielig voor al die inspanningen en voor de Balinezen zelf want het is de gewoonte dat ze dan ook op het strand eten, we zijn niet geweest, geen zin in een nat pak. In al die tijd dat we hier waren was het vandaag de eerste keer dat we een behoorlijke zonsondergang hadden, was ook erg druk op het strand. Alby is al een beetje bezig met de koffers. We trainen nu om de dag een beetje afbouwen en we verlangen naar onze kinderen en kleinkinderen. Ik doe er nog wat foto's bij van vandaag en gisteren.

Salam dari Twalby di Bali

1. Cees Bartels:
    26 maart 2012
    Beste Baligangers, er is een tiet van komen en ook een tiet van gaan. Die laatste is is nu wel heel kort bij. Maar weggaan is leuk, maar thuiskomen mag er ook zijn. Na zo'n lange tijd verlangen de kinderen en kleinkinderen ook weer naar jullie. Nog een fijne week met hopelijk mooi weer en een goede reis naar het mooie Nederland.
    Salam dari ANC, Belanda.Anda segara melihat teman terbaik !