Wandeling

17 januari 2009 - Ho Chi Minh City, Vietnam

Gisteren ging iedereen zijn eigen gang, Alby Corrie en Toine maakte er een geweldige wandeling van, maar voor Toine kwam het toch te vroeg. henkie Moeder en Mary deden het rustig aan, wat heet rustig, halve dag geslapen, hahahahaha ...

Dus wij aan de wandel en dat is ons heel goed bevallen, lopen door het centrum van Saigon is zo'n geweldige belevenis. overdekte markten, russinan markt, heerlijke hapjes overal, bezige mensen, een lust voor het oog, en brommers heel veel brommers. We hebben ook een video gemaakt, maar helaas is het hier niet mogelijk ze te downloaden dus ik probeer het weer als we op Bali zijn.

Vandaag 17 januari, zijn Alby Corrie Moeder Henkie en Mary weer met een tour mee, naar de Mekong Delta, meer daarover morgen, met foto's.

Nu Salam dari Ho Chi mInh City

Kemarin kami nga bikin apapa, istorahat saja, tapi Toine Corrie dan Alby pergi jalan2 ke Pusat Ho Chi Minh City ( Saigon), di Pusat mereka sibuk ama TET, Chinese New year tanggal 26 januari 2009, kami lihat banyak, seperti pasar2 Russianmarket, dan mereka sibuk bikin flowermarket yang besar sekali. tapi bisa lihat Minggu depan, sayangkan kami sudah jalan ke Indonesia.

Hari Ini semua pergi Mekong Delta, tapi Toine nga bisa ikut karena masih belum sembuh pankal paha. Besok yang lain bisa cerita tentang Mekong Delta dan kalian bisa lihat poto2 juga.

sekarang salam dari Ho chi Minh City

1. Albert:
    17 januari 2009
    aha die mister weer he tussen al die mooie meiden, het houdt niet op, leuke foto`s en fijn om jullie zo te kunnen volgen backstage.
    Veel plezier allemaal en vanuit lelystad de groetjes van Albert en Gerard. xxxxxxxxx