dagje hcmc

15 januari 2009 - Ho Chi Minh City, Vietnam

15 januari was een dag van slenteren door de stad, dat is geen straf want er is zoveel te zien.

overal zijn mensen aan het relaxen, sporten wandelen, veertjes voetbal, Henkie kan daar ook erg goed mee omgaan, zie foto, verder zie je 5 mensen aan een brommer werken, en ze weten het allemaal beter, daarom duurt het een dag dat de reparatie klaar is.

savonds waren we uitgenodigd, net als vorig jaar, bij Anh thuis, de tafel was weer vol met allemaal specifieke Vietnamese gerechten, we werden heel warm onthaald en het ontbrak ons aan niks. Alleen broer (boer) Henkie, ja je weet het wat een boer niet kent dat vreet ie niet, als hij maar koreander zag, nog niet eens rook, dan hoefde hij het niet, dus die was nog niet helemaal voldaan, Mary daarentegen, moest alles opeten wat Henkie niet lustte, hahahaha haar buikje was meer dan rond. Zelfs het Vietnamese 333 bier was niet goed voor broer henkie, hij dronk er maar een!!!!! Dat wil toch wat zeggen.

ok op naar de volgende dag.

1. dirk:
    19 januari 2009
    He kaka je moet wel eten wat de pot schaft dus eten wat op tafel is en straks minom bintang bier hihihhi dat moet ik zeggen eten wat de pot schafthihi.Dari lelykotaxxxxxxxxxxxxxxxxxx