5 februari 2008

6 februari 2008 - Nha Trang, Vietnam

Xin Chao, Chuck Mung Nam moi 2008 VIETNAM

Vandaag dagje relaxen aan het strand, morgen ook denk ik, want overmorgen is het hier nieuwjaar, we zijn heel benieuwd wat voor feest het gaat worden, later meer.

Lekker water om te zwemmen, wel grote golven, heerlijke crab gegeten, alby wil morgen kreeft aan het strand, dus dat zal het wel worden hihihi. Rond een uur of vijf met mensen uit Nederland die we hier ontmoet hebben naar het geboorte dorp van Yen geweest, Hin is de vrouw van Gerard, we gingen met de taxi en na de tour zijn we op een heel idyllisch plekje gaan eten, voor een paar stuivers, de taxi bleef wachten, kosteloos en om een uur of acht weer terug in het hotel. Morgen oudjaarsdag, ben benieuwd.

Hari Ini kami duduk di pantai aja, ombak tinggi sekali, dan makan kepiting sadaaaaaaap. Besok Alby mau makan Lobster, apa ya kata indonesia ? Makan di Pantai juganya besok. Kira2 jam 5 kamu pergi jalan jalan sama teman baru ketemu disini, laki orang Bule dan perempuan asli Vietnam. so orang 4 pergi sama taksi ke tempat lahir Yen, istri Gerard, habis itu kami ke tempat bagus sekali, dan makan disana harga seperti Indonesia, taksi masih tunggu sampai kami selasai, tunggu gratiskan, jam 8 kami kembali di kami punya hotel. Besok Lunar New year juga di Vietnam, saya ingintahu sekali.

Today we just go to the beach, big waves, and we eat crabs on the beach, tomorrow Alby want Lobster on the beach, so you know alby, we will do that, hihihihi. Arround 5 o clock we went with new friends just meet here, he is from holland and she is from Vietnam, they are married and have 3 kids, so we went to see the village where Hin was born, Yen is the wife of Gerard. After that we went to a very beautyful place where we had diner, just a few dollars, and all the time the taxi was waiting, for free, 8 o clock we came back to our hotel. Tomorrow it is oldyears eve, i wonder what it is gonna bring us.