xin chao

Vandaag een rustdag ingelast, geen fiets, alleen een beetje shoppen en wandelen, en we hebben een video opgenomen, vanaf het dakterras van het hotel. Verder hebben we een woorden boekje gekocht van een lief vrouwtje, maar we hebben maar een vierde van de prijs betaald, ze was dus niet zo lief. ze had het wel steeds over happy hour price. hihihihihihi. Gisteren met de kabelbaan naar een Disney achtig eiland genaamd VINPEARL geweest en met de boot terug, nou als je hier bent niet doen dus, want er is niets te beleven, die kabelbaan was fantastisch en de boot terug was wel aardig, maar bijvoorbeeld het restaurant waar we wat gingen eten, we bestellen allebei wat, het eten van Toine komt, en het eten van Alby liet op zich wachten, na zo'n 15 minuten gingen we vragen, want we zijn er aan gewend dat het eten niet tegelijk komt, maar wat bleek wat Alby besteld had was er niet en de kok kwam dat zeggen tegen de obermeisje, maar die was te verlegen om dat tegen ons te zeggen, dus wij vragen aan een hogere ober jongen, en die wist niet hoe ie het recht moest breien. maar geen eten voor alby, uiteindelijk kreeg alby graties fruit.

Maar savond zijn we naar een seafood restaurant geweest, dat maakte alles weer goed, het leek wel dat ze wisten wat we hadden meegemaakt die dag. Jammer maar we hadden de kamera niet bij ons, maar we hebben heerlijk gegeten en onwijs genoten.

Hari ini kami istirahat..cuma jalan2..tdk sewa sepeda atau shopping..dan kami bikin film dari tingkat yang tinggi sekali..disitu aku kolam berenang..,dan dari situ kalian bisa lihat vieuw dari Nha Trang. Lalu kami duduk di restoran makan2..ada perempuan lewat kami punya mejak..mau jual kami barang2. ..seperti kamus praktis dari vietnam..tapi kalian sudah berasa..harus tawar kan sama harganya..dan toine yang paling bisa tawar sama mereka...perempuannya mulai sama harga 12 USD dan aku bayar sebelum 3 USD...hihihihi,

Kemarin kami pergi di pulau namanya VIN PEARL..kami pergi disitu...karena dari jauh keliatan bagus sekali. Dan kami ingin tau..selalu begitu..tapi kami kecewa habis sudah lihat disana..ini pulau seperti DIsneyland..lebih buat anak...hahahaha..mungkin kami masih rasa seperti anak2 karena itu...

Kemarin malam kami makan di restoran seafood..orang2 kerja disana lucu mau belajar bahasa indonesia dari aku..tanya slm tahun baru sama bahasa indonesia bagaimana dan kami belajar kata2 vietnam dari mereka..lucu sekali..cuma sayang kami tdk bawah kamera..utk bikin film atau poto..

1. Hilko en Wendy:
    4 februari 2008
    allemaal leuk en aardig maaruh.... hoe groot is het tijdverschil tussen hier en daar?.. 1 maand?! :)
  2. John en Ellen Broeren:
    5 februari 2008
    Hoi Scheten,wat hebben jullie het lekker en wat een ervaringen erbij,maar ja wij (Ik en Eeedje) worden weer mooi vergeten,lief hoor,maar goed,we hebben Dre en Marjo gezien en gesproken bij de Carnaval en met EEdje een beetje gevierd,Ton zit in Cuba,en Vincent en de Schenken ook nog ontmoed,hier is het vandaag Kweer (regen) dus niet zo leuk voor de kinderoptocht,nou blijf lekker genieten en je weet het blijf lachen SAMEN.liefs John en Ellen
  3. Ellie en Martien:
    6 februari 2008
    ja we zien het wel twan houd het bij wat jongere vrouwen. Hij was een beetje jaloers op mart.
    Het is wel een geweldige vakantie wij gaan ook naar vietnam op 29 augustus hadden al geboekt in december

tot zo ellie