30-31 januari 2008

31 januari 2008 - Hoi An, Vietnam

xin chao

gisteren en vandaag, gisteren hebben we heerlijk rond gefietst door het achterland van Hoi An, bloed mooi weer dus koppie (hoofd)verbrand. Bij elkaar wel zo'n 20 kilometer gefietst, bijna niemand tegen gekomen, we doen wat voor de meeste toeristen niet interessant is, die gaan met een toeringcar of een private taxi. Eigenlijk doen we hetzelfde wat we op Bali doen met de brommer, we komen op plekjes waar bijna niemand komt. Vandaag 31 januari hebben we gelopen, naar het strand ook 5 kilometer, maar het weer was niet zo mooi, dus na de overheerlijke lunch zijn we weer richting Hoi An gegaan. Morgen vroeg vliegen we naar Nha Trang.

Yesterdah and today. yesterday we had a lovely bykingday, we went to the backyard of Hoi An, very beautiful weather, so i burned my head a little. We went for atleast 20 kilometer, not a living soul there, most of the tourists go by bus or private taxi.  We do the same as we do on Bali with the motorbike, we see spots where almost nobody go's. Today 31 of januari we walked a lot, to the beach its 5 kilometer, but pitty it was now beach weather, so after the lunch we walked back to Hoi An. Tomorrow we leave Hoi An and fly to Nha Trang.

1. dirk:
    31 januari 2008
    zo pluimpje voor jullie beiden,want 20 kilometer fietsen is niet niks ik kan jullie echt niet na doen.Bezig met een verjongingskuur hahaahh zou ik ook moeten nu ik abraham ben geworden.Groetjes dikkie en jullie krijgen veel kuszzz van mams en julia
  2. John en Ellen Broeren:
    1 februari 2008
    Hoi wereldburgers,blijf lekker doorgaan,die gr.kop is wel erg ROOd nu,haha.Lekker he dat het soms zo heerlijk rustig is,hier barst de drukte los en wordt er weer veel bier getapt,groetjes en kusjes John en Elle xxx
  3. Ellie en Martien:
    6 februari 2008
    sorry dat ik niet eerder heb geantwoord. Maar het is geweldig. Ik heb het voor elkaar gekregen om op onze kamer een lijnverbinding te krijgen via internet. Dus kunnen we alles goed volgen.
    Maar we zien elkaar spoedig.