29 januari 2008 Hoi An

30 januari 2008 - Ha Noi, Vietnam

xin Chao = Hello

Vandaag een culturele fietsdag gehad, door de oude stad van Hoi An, Via uitgestrekte rijstvelden door naar het restaurant op het strand. Die rijstvelden zijn zo mooi, we fietsten daar en er was geen levende ziel om ons heen, de kleur groen van die rijstvelden is de mooiste kleur groen die ik ooit gezien heb, (op Bali zijn ze ook zo). We blijven nog in Hoi An tot vrijdagmorgen en vliegen dan naar Nha Trang, de bus is 12 uur rijden, maar die rijdt alleen snachts, vliegen is 45 minuten en je bent niet geradbraakt als je aankomt. Ik ben benieuwd of de video goed overkomt.

Today we had a culturel cycling day, we crossed the old city of Hoi An, and true huge ricefields, no living soul arround us, the colour green is the most beautiful green colour we ever seen, (also in Bali like this) We plan to stay in Hoi An till frydaymorning, frydaymorning we fly to Nha Trang, it is just 45 minutes and by nightbus it take us 12 hours, and by plain we not feel exhausted.  We are curius about the quality of the video, please tell us.

hari ini kami naik sepeda, jalan lewat kota tua, dan lewat sawa2, tidak ada orang disan , kita rasa sendiri di Dunia, warna Hijou sekali, seperti di Bali. Kami tinggal di Hoi An sampai hari Jumat, hari Jumat kami naik persawat ke Nha Trang, jalan 45 menit aja, dengan bis kami jalan 12 jam malam malam, tapi kami nga mau capek begitu. kami ingin tahu tentang kami punya video, kasih kabar tentang kwalitasnya.

1. Zadrach:
    30 januari 2008
    fijn dat jullie daar naar jullie zin hebben n..en genieten met volle teugen ..en het mooie foto,s .het landschap is prachtig en jullie zien er goed uit ..zie naar uit naar de volgende foto,s van jullie ..zker dreiweken zijn jullie nu onder weg nog zeven te gaan .gaat erg snel .geniet daar va jullie vakantie .tot de volgende reactie
  2. John en Ellen Broeren:
    Hoi Globetrotters,het blijft mooi,alleen valt het ons wel op dat wanneer je foto,s van Toine ziet hij er altijd met jonge schonen op staat,en ons Abbatje met der hoedje en der kaarten ouder wordt ,dus dat zal de reden van twan met de meisjes zijn denken we,haha grapje,blijf genieten en lachen,het videotje was kort en slecht te verstaan,heel veel liefs John en Ellen xxx
  3. Nguyen Hoang Anh:
    30 januari 2008
    It's very exciting trip! Hoi An is peace country, I like to cruise on Thu Bon River. I have a deep impression with the landscape in there ...with white stork catch fish in the orangr lift net.... with the fresh breeze on vaste surface of Thu Bon river. I wish, I would be there to cruise with both of you - Tony & Alby