31 januari en 1 februari

1 februari 2008 - Nha Trang, Vietnam

xin chao

wel de laatste dag in hoi an , met een wandeling naar het strand, veel wind en savonds lekker bij Ahn een drankje genomen, zie video, oh ja de video gaat bij mij de tweede keer beter dan de eerste keer, dus probeer hem 2 keer achter elkaar, ik hoor het wel. Vanmorgen met een propellervliegtuig (iets voor iin) naar Nha Trang, daar aangekomen 28 graden en geen taxi, maar ja we zijn er toch gekomen. later bleek dat Alby een ander hotel had geboekt, ze zitten daar nog steeds te wachten. Na het inchecken naar het strand, hoge golven, en een warme zon. Daarna een rondje door Nha Trang. Morgen lekker op de fiets.

last day in hoi an, we did a walk to the beach, hard wind, i the evening we drink something  sweet in Ahns place, chech video. This morning with a propellerplane ( dont know the word for it see picture) to Nha Trang, 28 degrees overhere now, but no taxi waiting, Alby booked an other hotel, but we arrived here anyway. After check in we walk to the beach, high waves, warm sun. After that we take a walk in the city, tomorrow we go on the bike again.

1. Sjieltje & ik:
    2 februari 2008
    Broer en schone zus, terug uit Brazilië, heerlijk gehad maar kort (3weken). Heb alle foto's etc. bekeken. Lekker genieten daar. Leuk dat jullie Bach ontmoet hebben. Nog veel plezier en we blijven het volgen.

Dikke kus,
    Sjieltje & ik
  2. John en Ellen Broeren:
    2 februari 2008
    Hoi Friends,gelukkig dat het wat warmer is waar jullie nu zijn,de video,s zijn wel ietje minder als de foto,s,maar ja je kan niet alles kennen kunnen,blijf genieten en blijf lachen,en ik zie dat je er ook weer 2 fans bij hebt,sjieltje en geertje.LY Liefs John en Ellen
  3. Ellie en Martien:
    6 februari 2008
    Nu ben ik jaloers op jullie !! grapje, maar ik ben mijn cd rommetje vergeten dus kan ik op mijn webpagina geen filmpjes zetten. Maar al bij geweldig we horen het wel als jullie op Bali zijn.

de motomuizen