mijn verhaal..zijn verhaal

2 februari 2011 - Tuban, Indonesië

Ik denk zoals met mij velen wanneer je op vakantie gaat..in gesprek raakt met vreemden..dit is mijn verhaal.

Ik heb Frank en Helen niet eerder gezien..opeens zag ik hun..we begroeten elkaar en van het 1 kwam het ander. Ik vroeg hoelang zij hier bleven..dat was 2 weken en ze waren hier met Tim Knol in Bali. Ze vroegen of ik hem kende..nee was mijn antwoord.

Ik vroeg..moet ik hem dan kennen???? Tim Knol..muzikant.. heeft in de tijd dat wij hier waren een Edison Award ontvangen voor aankomend nieuw talent. En werd uitgenodigd door de Indonesische ambassade om daar zijn muziek te laten horen. Frank en Helen zijn meegegaan om hem te vergezellen. Daarna vertelde Frank dat zij hun zoon 10 jaar geleden hebben verloren door een spierziekte..zijn naam was Rick..hij was 17 jaar toen hij overleed.

Tim Knol heeft  Music in my room geschreven voor Frank en Helen en aan het publiek uitgelegd waarom dit liedje.. in Paradiso in Amsterdam. Zodra ik thuis was ging ik meteen op you tube kijken..en zo mooiiii..was er even stil van. En waarom de tekst Music in my room?? Frank heeft Rick zijn slaapkamer als een studio ingericht..en vaak kwam Tim langs.. bij Rick in zijn slaapkamer.. samen genietend van zijn muziek.

Ik vind het zo bijzonder dat ik Frank en Helen heb mogen ontmoeten. Al ken ik hun zoon niet..maar dat ik nu weet..waarom Music in the room is geschreven door Tim Knol die misschien straks bekend..misschien al is /wordt.

Dit is de you tube link

Dankjewel Frank en Helen voor jullie verhaal.

1. jan:
    Hallo Toine,
    Mooi verhaal, van hem en jou. Dat is waar het in het leven om draait. Nog veel plezier
    Groet Jan
  2. Arend:
    2 februari 2011
    Mooi verhaal, bedankt voor het delen.
  3. mirjam:
    2 februari 2011
    Hallo Twalby, ik heb gekeken op you tube. mooi lied na mooi verhaal. Ook bij de wereld draait door naar Tim Knol gekeken en geluisterd. Kan wel zingen hoor die Tim . Hebben jullie hem ook ontmoet? Geniet nog een poos daar. x
  4. Helen en Frank:
    3 februari 2011
    Hoi Bali-gangers,zelf hadden we nog niet gekeken op jullie side maar werden via een e-mailtje getipt over dit verhaal.Heel leuk dat we jullie hebben ontmoet en we hopen dat jullie nog een fijne tijd hebben daar!
    Groet Helen en Frank
  5. Carla Theo.:
    3 februari 2011
    Albie en Twan mooi reisverslag.
    Geniet nog van jullie vac.
    Liefs Theo Carla.