het leven is verrukkelijk

27 januari 2011 - Tuban, Indonesië

we zijn nu een maandje onderweg, en we genieten van de omgeving waar we in zitten, gisteren is alby naar jimbaran geweest, met 3 mannen, jaja , drie mannen, maar ja, dat is eigenlijk niet zo belangrijk, Jimbaran is een vissers oord, en ze heeft gisteren een kilo garnalen gekocht die ter plaatse klaar gemaakt werden, bbq, en gisteren middag hebben we die als lunch genuttigd, gaaf, onwijs gaaf,daarna zijn we lekker naar het strand gelopen en hebben we daar een paar uurtjes met wat vrienden gezeten. nog een week en we vertrekken naar ambon, voor mij is het 23 jaar geleden dat ik daar voor het laatsts was, alby was daar 2 jaar geleden nog. ik kijk er heel erg naar uit. voeg zo weer wat foto's toe, groetjes dari twalby

1. wilna:
    27 januari 2011
    Hallo lieve vrienden

Wat klinkt het allemaal heerlijk, het gezegde is: leven als God in Frankrijk maar daar kan bijgevoegd worden leven als Alby en Toine in Indonesie. Geniet maar van alles! Veel plezier op Ambon.

Hier alles ok.

Lieve groetjes, Raymond en Wilna
  2. mary en henk:
    27 januari 2011
    ben benieuwd hoe je het gaat vinden na 23 jaar, wel een lange tijd.zal niet veel veranderd zijn.maar ja wij kunnen er nu ook over mee praten.hihihihihi gr xxx h en m
  3. Martin en Tiny:
    30 januari 2011
    Heel gezellig om jullie zo te kunnen volgen,geniet ervan,groetjes Martin en Tiny.(en de kleine directeur, was bij ons logeren.)
  4. jacqueline:
    30 januari 2011
    Ruim een maand weg.....Wat gaat het snel. Overmorgen is het alweer februari. Hier alles prima. Tijn heeft zwemdiploma gehaald gisteren. Opa en oma trots natuurlijk. Lekker koud weer hier, dus blijf maar lekker genieten daar. Kus van us. J en G