indonesia

30 januari 2012 - Tuban, Indonesië

hallo,,

we gaan toch weer proberen jullie een beetje op de hoogte te houden van ons verblijf in indonesia,

we doen niet veel buiten dan dat we elke dag gaan fitnissen en de sauna in, het regent nog steeds regelmatig en als het regent dan komt het met bakken uit de hemel.

vorige week zijn we naar de bruiloft van onze sponsor geweest, ze is nu naar australie en komt halverwege april terug, dus die zien we niet meer, het is de bedoeling dat ze voorgoed naar australie gaat, jammer maar wel heel fijn voor haar. ik voeg wat fotos van haar bruiloft toe.

gisteren zijn we naar gunung kawi geweest met de motormuizen, daar liggen de koningsgraven, plaats heet Tampaksiring, rond de jaren 1000 zijn daar de overleden koningen begraven, we hebben er mooie fotos bij. Maar voor het zover was hadden we eerst pech met de brommer en vervolgens werden we aangehouden door de politie omdat ik verkeerd was gekeerd. Gelukkig zonder boete en we mochten doorrijden. pffffffff dat kan niet iedereen zeggen, want ze ruiken het als een uitboorling een fout maakt. KASSA. Maar ik denk dat ze toch een beetje verbaasd waren dat ik ze in hun eigen taal te woord stond.

Onderweg kwamen we via prachtige weggetjes, door mart en el prima uitgekozen, hij kent bali op zijn duimpies, langs voorbereidingen van een grote ceremonie, en deze week is het Galongan en Kuningan dat is een grote feestdag voor de Balinezen. Ik hoop dat jullie van de fotos genieten.

salam dari  bali dari twalby

1. jacqueline:
    31 januari 2012
    Dat is weer genieten daar he? En jullie zijn nog niet eens op de helft. Heerlijk. Wij gaan deze week lekker schaatsen.......
  2. Sjieltje & ik:
    9 februari 2012
    Hé Twalby, wij zijn weer terug uit Meggiko (voor de leken Mexico). Hebben het heerlijk gehad en een klein temp.verschilletje van ca 45 klein nulletje c. Leuk de foto's en jullie belevenissen te zien en te lezen. Have fun en dikke kus.