De Eerste dag

15 januari 2008 - Kuala Lumpur, Maleisië

14 januari om 6 uur opgestaan, om 7.15 in de auto, bijna zandvoort uit en iets vergeten, terug dus, mijn schoonmoeder keek al blij ze dacht dat we niet gingen ,,, kasian.... we vertrokken precies op tijd en die 747 zat bomvol...precies 11,20 uur later landden wij in Kualalumpur(KL). We gingen de bagage ophalen en omdat we toch wat meer door vietnam gaan trekken hebben we alleen rugzakken bij ons, maar die kleine moest zo nodig chocomel en manggo drink meenemen.

Normaal geen probleem als je een harde koffer hebt, maar je raad het al, een rugzak was doorweekt met chocomel en manggo drink. Dus we zijn bijna een uur op de dames toilet bezig geweest met spoelen, ik werd er op een gegeven moment weggestuurd want hier is het echt dames hahahahahahah....

Nu zitten we in het  hotel maar morgen gaan we naar een ander hotel hier in de buurt, ff wat duurder maar wel luxer.

we zitten wel in de gouden driehoek en we kunnen te voet alles doen hier.