bali vanaf 27 januari

2 februari 2009 - Tuban, Indonesië

vanaf 27 januari zitten we op bali, nu compleet en we hebben onze indrukken van ambon bewerkt, we doen niet veel hier, lekker wandelen strand en shoppen, toine laat zich lekker masseren en morgen gaan we een gezichtsbehandeling doen, woensdag maken we een tour over bali, dan vertellen we daar later meer over.

gisteren hebben we broer dirk gebeld met z'n allen, hij was jarig en morgen is Corrie jarig, moeten nog even kijken hoe we haar gaan verwennen.

ook zijn we nog naar den pasar geweest om speciale dingen te bekijken, vandaag woerdt weer lekker luieren,

groeten dari twalby di bali

1. Albert:
    2 februari 2009
    Wat heerlijk om jullie zo tezien genieten van jullie vakantie en Corrie van Harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel plezier met z
  2. Albert:
    2 februari 2009
    z`n allen. Dikke kusjes aan Mammie.
    Gr en heel veel liefs, Albert&Gerard
  3. Djamila:
    Hoiiiii

Moedersss bij deze wil ik je nogmaals van harte feliciteren met je 53e verjaardag. Haha.
    Geniet en vooral heel veel luieren!! Glucklich ziek je volgende week in het mooieee Nederland.

Kusjesss
  4. marthin:
    Hallo.
    Corrie wij wensen jij van harte Gefeliceteerd met de verjaardag.Lekker genieten en een fijne dag morgen.
    Je liefhebbende Kaka
  5. Marco Louer:
    Hallo vakantiegangers,
    Mooie fofo's... we willen zo ruilen.
    Groetjes uit Dongen.
    xxx van de kids. Amatooo
  6. Jill:
    Lieve tante Corrie,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Als het goed (lees: droog) is zitten jullie nu lekker op een terrasje in Jimbaran.

Veel plezier en genietse!

XXX
  7. Julia en Dirk:
    3 februari 2009
    Corrie nog een keer een hele fijne dag maar dat zal wel je zal wel lekker verwend worden door de rest,geniet er maar van veel liefs Dirk Juul Joann en Tehaya
  8. JohhnEllen:
    3 februari 2009
    Halo Sayang persahabatan alles gaat lekker zo te zien he,genieten,genieten,lol en plezier maken,dat is het.En dan hebben jullie het ook nog zo druk met al die jarige ,gisteren Dirk,vandaag Corrie - gefeliciteerd,en ook nog je Goeie vriendin en jullie
    allerliefste vriend niet te vergeten,hahahaha.Blijf lachen en hou van elkaar,veel liefs JohnEllen
  9. Nanda:
    Hallo tante Corrie,
    Gefeliciteerd met je verjaardag, laat je maar lekker verwennen!!!

iedereen van ons dikke zoenen!
    xxx Nanda
  10. Toine:
    4 februari 2009
    Hallo John, ja van harte man, en de groeten uit Balie, edith ook als jij dit leest, gefeliciteerd schatje, kusjes....