22-23 februari 2008

23 februari 2008 - Tuban, Indonesië

21e februari aangekomen op Bali, en na een kort taxi ritje waren we bij het Hotel Mandara, we kende dit hotel al om dat ons schoonzusje en haar dochter hier 2 jaar geleden ook zaten. Na inchecken hebben we meteen een brommer gehuurd, en zijn vast op onderzoek uitgegaan, oude kennissen ontmoet, lekker om weer terug te zijn in Bali. Toch moe van de reis zijn we vroeg gaan slapen want gisteren hadden we al een afspraak met de motormuizen, Ellie en Martin, met hen zijn we naar benoa gereden naar de schildpadden, die worden hier opgevangen en later weer terug gezet, er was er eentje van 50 jaar oud, daarna naar Sanur gereden en hebben daar Dirk Buwalda opgezocht, Dirk woonde vroeger ook in Zandvoort maar leeft nu als god in frankrijk ,,, haha op Bali. Nog even naar het strand geweest van Sanur en weer terug naar Tuban. sávonds internetten aan de overkant, lekker biertje en mandje in. Vandaag hebben we internet op de kamer gekregen, dat is een stuk meer ontspannen dan inde overigens heel erg vriendelijke internet lokatie aan de overkant van ons huis. Vandaag zijn we weer gaan wandelen en hebben de brommer laten staan. Lekker via het strand naar Kuta gelopen, en aldaar liepen we tegen een suelen shirt van Ibrahomovic aan, suele Jopie heeft er een besteld en ik had het beloofd, maar wist niet dat ik er uren naar moest zoeken en op bali liep ik er tegen aan, nou jonge ik heb hem. Nog wat andere dingetjes gekocht waar men eigenlijk geen vertrouwen meer in had maar toch maar meegenomen. Morgen komt een oude bekende langs, benieuwd wat het gaat brengen, Alby zit nu buiten te kletsen met een vrouw die twee jaar geleden het hotel,(niet) goed had geregeld, maar dat zijn we alweer vergeten. Morgen verder.

1. Jill:
    23 februari 2008
    "Nog wat andere dingetjes gekocht waar men eigenlijk geen vertrouwen meer in had"...betekent dat dat je er één hebt gekocht???
  2. Toine:
    24 februari 2008
    voor jou een vraag, maar had eigenlijk al een weet moeten zijn als je goed gekeken had. je pappie
  3. Jacqueline:
    24 februari 2008
    Moeten wij nu raden wat jullie gekocht hebben? Spannend! Gaat dus allemaal goed met jullie daar. Volgende keer moet je ook Sulawesi doen. Alleen Sulawesi kostte ons al 2 weken. En dan hebben we nog een stuk overgeslagen omdat we gevlogen zijn naar Manado. Manado heeft een eilandje voor de kust liggen, zo mooi, daar heb je niets meer nodig, alleen een visje, fruit, een hutje om te slapen en wat kleren. Als je nu bekijkt hoe Nederland aan het worden is dan zou ik daar wel willen blijven.....