2008 24 februari

24 februari 2008

Salam dari Bali Indonesia, hari ini kami jalan jalan kaki aja, enak sekali, lewat pantai, terus bisah lihat ombak besar sekali dan juga bisa lihat angin ribut 1 bulan lalu, aku bikin poto2 untuk kasih lihat sedikit. Dan juga kami untung ama cuaca sekarang, karena sudah hujan 2 hari, tapi ini hari matahari besar.

Hallo uit Bali Indonesia, vandaag hebben we een lange heerlijk wandeling gemaakt, langs strand van Tuban en Kuta, eerst vanmorgen even de was opgehaald met mijn brommertje en toen aan de wandel, onderweg konden we heel goed de gevolgen van de storm in januari zien, het heeft hier echt huis gehouden, maar de foto's laten het ook zien, overal zijn noodvoorzieningen aangebracht. Eindelijk vandaag lekker weer, want het heeft al 2 dagen geregend hier.

Hello from Bali Indonesia, today we made a long walk along the beach from Tuban and Kuta, but first i went on my motorbike to get our laundery, during our walk we saw the results of the big storm from last January, the foto's show it also i think. And we are lucky with the weather today, because it was all rain the last 2 days, hope it stays this way.

salam dari twalby

1. marthin:
    29 februari 2008
    DE STORM is wel heftig geweest,als ik jullie foto,s zie.De mensen daar werk als werkpaarden petje af voor die mensen daar.En jullie hadden alweer mooie foto,s en video,s gemaakt.Martin en ellen heeft echt genoten met de sepedamotor.Zo luitjes veel rondtoer nog en zo door gaan.Je kaka xxxxxxjes