2008 Nyepi tanggal 5-6-7- maret maart

8 maart 2008 - Kuta, Indonesië

6 maart was de dag van de Ogoh Ogoh hier, 7 maart de dag dat je niet naar buiten mocht, was een heerlijke dag, lekker rustig geen gehaast verkeer savond pik donker, geen lampen mochten aan, we hebben het heel gezellig gehad met de andere hotel gasten, kaarsjes, biertjes, hapjes, we zijn de dag prima doorgekomen. En 8 maart was de dag dat de Ogoh Ogoh verbrand werd, helaas hadden we de verkeerde tijd doorgekregen dus film of foto ontbreken. wel zijn we naar de ontzettend drukke markt geweest, maar we hadden het snel bekeken, agressieve verkopertjes wilde mijn centjes afpakken, maar niet gelukt, we zijn lekker het strand opgegaan en hebben daar een biertje gedronken.

6 March was the day of the Ogoh Ogoh here, 7 March the day that you could not go outside, a delicious day, nicely quiet none had been hurried movement in the evening very dark, no lamps could to, we  have  a very sociably day with the other hotel guests, candlelights, beer wine, snacks, we have very well passed the day. And 8 March the day that the Ogoh Ogoh were burned, unfortunately the time was not correct therefore film or photograph is lacking. however, we have been to the appalling busy market, but we had rapidly examined it, aggressive salesman would  take away my money, but not succeeded, so we walked to the beach and had nice small beer overthere.

1. marthin:
    12 maart 2008
    Heerlijk lijkt mij dat om in de donker lekker kunnen genieten.Met al die gasten om je heen.Ik zie dat jullieecht geniet en dat doet me goed.En dan weet ik dat jullie echt naar jullie zin hebben.Ga zo verder de dagen beginnen af te tellen ,want je ben bijna weer in holland, maar geniet lekker door Luitjes.Je kaka uit Terheijden xxxjes