Vietnam Indonesia

10 januari 2009 - Amsterdam, Nederland

Hallo

morgen begint ons nieuwe avontuur, deze keer gaan we met 6 personen, het zijn alby's moeder haar broer henkie haar zus corrie, henkies vriendin mary, en natuurlijk alby en toine.

voor mij is het helemaal een avontuur want ik ben nog niet helemaal hersteld van mijn gebroken heup, maar heb er alle vertrouwen in.

de reis brengt ons de eerste week in saigon, vervolgens jakarta, ambon en afsluitend bali.

ik zal zelf niet overal aan kunnen meedoen want dat staat mijn fysiek niet toe op dit moment.

groetjes uit zandvoort nog

twalby

1. Jopie:
    Heeej..

Soow...dat klinkt weer prima de prima!Heel erg veel plezier,geniet ervan en ik blijf jullie volgen..

Jullie Suele neef
  2. Carla Theo.:
    10 januari 2009
    We wensen jullie een fijne vac. en gezond terug.

Groet Carla Theo
  3. Hans en Marieke:
    Hoi Alby en Toine!

Met onze beste wensen voor 2009!
    Veel plezier en een hele fijne reis gewenst met z'n allen!
    Toine, we hopen dat je heup goed genezen is... rustig aan he!!
    goede reis en lieve groeten van Hans en Marieke
  4. Julia en Dirk:
    10 januari 2009
    Een hele fijne reis voor jullie allemaal we gaan jullie op de voet volgen dan is het net of we zelf mee zijn Dirk,Juul Joann en Tehaya en een dikke knuffel van Tes
  5. Ellie en Martien:
    nu veel sucses en heel veel plezier. Tot op Bali

groetjes ellie martien
  6. mike:
  7. Gerson:
    11 januari 2009
    De beste wensen nog en veel plezier !!!
  8. dirk:
    11 januari 2009
    Zo de aftrap is begonnen maar morgen begin pas de echte aftrap en hou mams in de gaten he.I see everything what everybody is doing becauce whe follow. Dari dickie en juleke KOTALELY LOVE YUO ALL VERY MUCHSSSSSSSSSSSSSSSSSS
  9. marthin:
    12 januari 2009
    Heel fijne dagen daar met z'n zessen.Genieten en nog eens Genieten.Omdat de aftrap is begonnen.En hebben jullie goede reis gehad.
    Je liefhebbende kaka en istri uit terheijden.
  10. Julia en Dirk:
    13 januari 2009
    Hallo allemaal hoor dat jullie goed zijn aangekomen is het lekker weer daar hier nat nat nat we missen jullie nu al en toine vergeet niet veel fotos voor me te maken in je korte broek heel veel plezier en een dikke kusssssssss van Tehaya
  11. Nanda:
    Hallo family,
    Lees in het bericht van tante julia dat jullie goed zijn aangekomen, Fijn is dat! En oom henkie wat vond je van het vliegen, leuk hé!!
    Nou héél véél plezier en we blijven jullie volgen.
    Dikke zoenen aan Ojang.
    Groetjes vanuit de "May" Nanda, Frans, Jovano en Janisya
  12. dirk:
    14 januari 2009
    Saya ada tunggu photos2 dari beta punja saudara,dus kaka toine ik zet je even aan werk hihiih al 2 dagen weg en nog geen groepsfotos anders weten ze niet wie wie is.Maaaf kaka we houden contact iedreen de groeten van Fam.D.Nanuru dari Kotalely en ik mis mevr.Nasir hihih laterrrrssssss LOVE YOU ALL VERY MUCHSSSSSSSSSSSSSSSSSS
  13. ingrid eikelboom:
    14 januari 2009
    hoi mary en de rest van de groep
    veel plezier met jullie reis,geniet er van ik hoop dat jullie mooi weer hebben
    hier was het vorige week erg koud veel sneeuw (mooie foto's kunnen maken)we hadden bijna een elfstedentocht
    groetjes ingrid
  14. Riet Ligtenberg:
    20 januari 2009
    Erg leuk jullie verslag van vietnam ,we zijn nu twee weken in balien hopen jullie daar te ontmoeten
    groetjes riet en ron