Kintamani, door henkie

8 februari 2009 - Tuban, Indonesië

Nou zit ik weer(broer henk}  achter de p.c om een mooie verhaal te maken. We waren vroeg vertrokken rond 8 uur in de morgen maar wel in een een eerste klasse taxi met a.c want we hadden  warm weer en dat is dan wel fijn.We gaan hoog de bergen in en de wegen zijn niet zoals we gewend waren hahaha maar het is de moeite waard en we reden langs Ubud een dorp vol met kunst en mooie schilderijen en daar hebben we even een tussenstop gemaakt want in Ubud hebben ze mooie sawa's en daarna zijn we verder gegaan richting de top Kintamanie, het is daar heel mooi want wat we daar zagen was net een film en dat meen ik want het is daar zo mooi dat moet je echt met je eigen ogen zien want naast die berg lag Lake Batur en echt het was gewoon tegek als je tegen die berg aan kijkt , hoe mooi het is we hebben daar echt genoten. Op de terugweg hebben we het plaatsje Tampaksiring aan gedaan om naar een tempel te kijken want jaaa in Bali stikt het van de tempels dan hoor je gewoon een te zien,  daarna  reden we naar Celuk een plaats waar alleen goud en zilver is, het was een mooie tour om niet te vergeten.

En een dag eerder gingen we naar Tanahlot, een tempel in het water. (door Corry)

Wij hadden paar dagen slecht weer gehad en toen het mooi weer werd, gingen wij een tour maken naar Tanahlot, Tanahlot is een actractiepark met een park omheen, waar een tempel op zee staat. De tempel heet Tanahlot.

Om de tempel goed te zien, ga je de trappen op, de heuvel op, en dan kom je in een straat, alleen maar restaurants met  terrrassen. Vanuit een terras kun je de tempel  mooi zien op zee. Het was mooi. De omgeving was geweldiig. Nadat wij de tempel hadden gezien, liepen wij terug naar beneden en stonden op een plateau, en vanuit de plateau kon je de tempel beter bekijken. Vervolgens  liepen  wij rond het park,  en wij zagen een python van ca. 7 m lang. Onze Henk wilde niet dat de python om z'n nek hing. Het was te groot. Het was het moeite waard  om naar Tanahlot te gaan.

Nu gaan we de foto's downloaden en dan komt er nog een stukje van de motormuizen.

1. Jopie:
    8 februari 2009
    ziet en klinkt allemaal weer heel erg gezellig.

Veel plezier
  2. ingrid eikelboom:
    8 februari 2009
    het ziet er allemal heel gezellig uit op de foto's
    geniet er nog van met zijn allen