hari ke 5, 5e dag, 5th day

18 januari 2008 - Kuala Lumpur, Maleisië

zo daar zijn we weer, gelukkig is alby wat opgeknapt en hebben we wat dingetjes gedaan, we zijn naar de Kualalumpur Tower geweest dat is de op 4 na hoogste Telecommast van de wereld, 421 meter en we keken onder andere uit op de Twin Towers, view was prachtig alhoewel het een bewolkte dag was vandaag. We lopen of wandelen wel wat af want alles is redelijk dicht in de buurt, morgen maken we een city tour.

Here we are again, today alby was feeling little better, we went to The Kualalumpur Tower, it is the 4e tallest Telecomtower in the world, 421 meter, we looked to the Twin towers and we had a beautyful view altough the weather was not very clear. We walk a lot around here also because everything is close to our hotel. Tomorow we gonna make a city tour.

Hari ini kita bisa jalan2 karena alby sudah sedikit sembuh. Kita jalan dari hotel sekitar 20 minit ke Menara Kuala Lumpur.Menara yang tersegam indah ketinggian 421 meter ini berperanan sebagai mercu tanda Bandaraya Kuala Lumpur, berdiri megah di puncak Bukit Nanas merupakan menara ke empat tertinggi di dunia.

Besok kita bikin citytour.

1. Hilko en Wendy:
    18 januari 2008
    421!!! Ik krijg al hoogtevrees als ik eraan denk! :D
  2. mary henky:
    hoi ja was het vergeten dat ik een reislog had.maar nu zie ik het al. mooie foto s
    de pc is ook vaak bezet door saskia.daarom deze late reactie.
    geniet met volle teugen.vele groeten van ons
    xxxxxx
  3. Frank&Peggy:
    19 januari 2008
    hallo daar, ik zie dat jullie reuze genieten
    echt geweldig!!!. we hopen dat het voor jullie helemaal top is. dit nog maar het begin van de reis. en eh een tip voor die kaart van 1gb. gewoon kopen!!!! hahahahaha
    oja ajax uit de beker 4-2 van nac. echt slecht, maduro naar valencia. opgeruimt staat netjes. en vanavond jawel feyemoord verloren van exelsior 2-1 hahahahahaha.
    vanuit het kikkerlandje met wind en regen
    heel veel plezier daarzo en geniet er van.
    groetjes van peggy en mij. zeg haar maar dat ik haar echt mis!!!! tot gauw