13-14-15 februari 2008

15 februari 2008 - Ho Chi Minh City, Vietnam

xin chao

we hebben de afgelopen dagen veel gedaan, de 13e hebben we gebruikt om foto's te schieten op straat, en de 14e en 15e hebben we een tour gemaakt en we hebben bijna een dag op de mekong rivier gevaren, heel veel gezien, veel foto's en video's gemaakt en toegevoegd, we hopen dat jullie er van genieten. Als je op de fotos clicked dan worden ze vergroot weer gegeven.

the passed 3 days we did a lot, we shot pictures again from street live saigon an we made a tour to the Mekong river, we where almost one day on the river, and see a lot, we add a lot of pictures and video's, we hope you enjoy them, when you click on the pics you get a bigger picture.

kami sibuk sekali 3 hari kemarin, tanggal 13 kami bikin poto2 di saigon, di jalan jalan aja, terus tanggal 14 dan 15 kami ke Mekong River, dan hampir satu haru kmi di dalam kapal, lihat banyak sekali, kami bikin poto2 dan Video2 banyak, so menikmatih lihat kita punya poto2 dan video2, kalau klik di atas poto, kalian bisa lihat poto lebih besar.

1. marthin:
    15 februari 2008
    hoi luitjes alles kits ik ben dirk zit nu bij kaka ating ga lekker de weekend hier genieten.Het zijn leuke foto's nog 2 dagen lekker genieten in vietnam en dan richting Jakarta.Groetjes en Kusjes van kaka ating dengan ade dickie
  2. mary henky:
    15 februari 2008
    hoi lieverds mooi hoor die video s en foto.
    we kyken elke dag er naar uit om het te bekyken.
    zo te zien gaat het goed met jullie,we missen jullie wel hoor.hier gaat alles goed.morgen met de fam. kyken naar de band.zyn nog 4 opterdens in het vooruitzicht dus dat gaat ook goed.vele kusjes van de trtelduifjes.xxxx
  3. Julia en Dirk:
    15 februari 2008
    Hoi ,hoi Dirk is in Breda even lekker ontspannen met de broers en Corrie is goed voor hem, dus kan eindelijk even op mijn gemak achter de pc jullie reisverslag lezen prachtige fotos en mmmmmmmmmmm heerlijk durian,zie dat jullie genieten heel veel kusjes van joann en mij vanuit lelytown
  4. Ellie en Martien:
    16 februari 2008
    hoi luitjes, we genieten volop van jullie foto's en filmpjes. We zien er snel naar uit om jullie weer te ontmoeten. Kunnen we verder gaan met onze reisloggers.
    we hopen dat jullie naar Mandara komen kunnen we elkaars verhalen vertellen. Het is hier geen New Arena, et is hier gemoedelijke, sfeervol en een hollandse kolonie. Maar wel leuk. Tot volgende week.

groetjes van martien en ellie
  5. Frank&Peggy:
    16 februari 2008
    Hallo lieve mensen, wat een geweldige foto's
    van jullie. het is echt te zien dat jullie genieten, en zo hoort het ook toch!!
    en straks lekker naar jakarta!!! wens jullie een hele goede vlucht daarheen, en geef peggy aub een hele dikke knuffel van mij als jullie haar ontmoeten zeg haar maar dat ik haar echt mis. hoop snel van jullie te horen en heel veel plezier daar.

groetjes van ons
  6. Carla Theo.:
    16 februari 2008
    Wat is de wereld toch klein met internet
    Geniet er maar van wij genieten met jullie mee.
    Wij genieten van de foto's en het reisverslag.
    Groetjes Carla Theo
  7. gerard&yen:
    18 februari 2008
    3 jaar geleden hebben wij ook die "markten op het water" op de rivier gezien. Indrukwekkend.
    We hebben heimwee naar Nhatrang!

Groetjes, Gerard/Yen.
  8. Zadrach:
    18 februari 2008
    hallo het gaat daar bij jullie ..en fijn om jullie te volgen .waar jullie naar toe gaan.ade als je dit leest wladimir kan niet bijwerken ..maar ik heb wel de wedstrijden az-twente exc-w2 herc-fey. v.tesse-roda nac-ajax vvv-gron. psv-grf.schap h.veen-nec veendam-c.leeuwarden dordt-h.lem zwolle-mvv groetjes van kaka uit erie oosterhout
  9. Zadrach:
    oke ade ik ben 1 wedstrijd vegeten door te geven en dat is sparta -utrecht
  10. marthin:
    18 februari 2008
    Hallo Luitjes.Alles goed daar,hier gaat alles naar wenst en dirk ook.Hij had die wee-kend echt genoten en bij henk optreden was echt TOP???Wij wachtten op jullie nieuwe verslag.Alleen jammer dat Corry niet mee was geweest.Henk heeft nog meer optreden dan corry weer mee kijken.Dus ade toine dan alby bikin baru dan lekas rapport dan bisa baja ya.Oke lekker genieten en veel plezier Luitjes.Groetjes je kakaaaaaaaaaaaaaxxxjes
  11. Zadrach:
    18 februari 2008
    hahahahah ik moet zelf om lachen ik wilde zeggen ..hoe gaat het daar bij jullie .staat het gaat daar met jullie .lijkt wel een shoarma .die nog moet leren schrijven hahahaha
    als jullie weten wat ik daar wilde zeggen
  12. Nguyen Hoang Anh:
    20 februari 2008
    I could not say anything else, except a word " HAPPY"
    after took part the trip to Can Tho with Tony & Alby. I went to Mekong Delta 1 day tour 3 times, with my colleage, family, other friend, but this time is really happy, because this tour is 2 days , then we have more time for cruising on the river by small boat. It seems not enough safe for all of us, however, immediately , I think all of us is good heart people & friendly with every body . therefore the God will protect all of us, It's really going on as every body knowing after ending the tour in Saigon
    We have made friend with some traveling companion , they are nice. It's worth to spend time togerther.